Populære innlegg

tirsdag 2. april 2013

Dåpsgave

Heisann!

Lenge siden sist, mye som har stått på med skole og ellers. Nå håper jeg at jeg får oppdatert litt mer og kan vise dere det jeg holder på med.

For noen uker siden var vi i dåp til søskenbarnet til kjæresten, jeg fant ut at jeg ville lage et heklet dåpsteppe og satte i gang. Her er resultatet.




Teppet er ca 70x70 cm om jeg ikke husker feil, og jeg har brukt Silja fra Sparkjøp. Det ble brukt rundt 6 nøster, har litt små rester igjen. 3 hvit, 1 1/2 rosa og 1 1/2 grønn. 
Jeg brukte ca 30 timer på dette og er veldig fornøyd, å det tror jeg mottaker ble også! Personlig syntes jeg at baksiden var finest, den var mer markert og gjorde en fin finish. Jeg fikk også et bilde av teppe i bruk, helt nydelig på den lille søte jenten. :) 


Hva syntes du ? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar