Populære innlegg

torsdag 10. januar 2013

I♥Yarn




Ah, garnsalg 

Hele Januar har Spar Kjøp salg på en rekke varer, inkludert 20% på garn å det er himmelen for meg som er garn elsker. Tidligere i måneden var jeg å kjøpte Silja og Baby bomull og jeg ble så fornøyd med førstnevnte at jeg tok lik så godt turen inn igjen i dag og kom ut med 36 nye nøster. Så denne måneden har lageret fylt seg opp med hele 56 nøster, og måneden er enda ikke over. Neida, har lovet kjæresten at nå skal jeg ikke kjøpe mer før neste salg i sommer en gang, nå går alle penger i sparing til sommerferien da vi skal på tur. :)



Dette garnet er 80% ull og 20% nylon, noe som betyr at det er et slitesterk garn som ikke blir ødelagt med det første og passe derfor ypperlig til deilige ullsokker. Holder på med et ganske tøft sokkepar som kommer ut iløpet av helgen. Beklager for dårlige bilder, men har bare mobilen enda da kamera sin linse er ødelagt.. 


Q: Har dere vert på garnsalg, og hva er ditt favorittgarn ? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar