Populære innlegg

torsdag 10. januar 2013

OM

Hei!

Jeg heter Christine, er 18 år og bor på en liten øy mellom Bergen og Haugesund. Jeg har verdens beste kjæreste som jeg ble sammen med i 2009 og bruker mye av tiden min på han og ikke minst favoritt hobbyen,  håndarbeid. Jeg går VG3 påbygg, tungt år jeg kunne klart meg uten men satser på at jeg klarer å fullføre med  litt gode karakterer vertfall. Jeg hadde håpet på læreplass fra høsten 2012, men siden 15 av arbeidsplassene ikke svarte og de andre avslo så begynte jeg da på skole. Jeg jobber nå med å finne meg en læreplass i butikkfaget da jeg har lyst å utdanne meg som butikkmedarbeider og starte egen butikk en gang senere i livet.

Denne bloggen kommer til å handle om interiør og håndarbeid for det meste, det dukker kanskje opp noen andre ting innimellom. Håper dere har lyst å følge videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar