Populære innlegg

onsdag 11. september 2013

Baby blue



Holder på med et babyteppe til gutt innimellom alle prosjektene mine, koselig arbeid når man sitter å ser på tv eller er ute der man ikke kan sy ;) I det siste så har jeg holdt på med litt forskjellig da jeg har hatt 3 uker med "fri" fra min faste jobb og har jobbet minimalt i den andre jobben. Blandt annet sydd poser, toalettmapper (som dere har sett), og et gulvteppe/pose lignende sak. Det er en firkant, med plass til et lite barn og leker og når man er ferdig å leke så snurper man sammen rundt og da har du samlet all legoen,bilene eller hva det måtte være samlet og klar til å henges opp på en knagg. Viser en annen dag :) 

Nå ser jeg virkelig frem til helg da vi skal på hyttetur, bare to dager med jobb nr2 så reiser vi! Da skal jeg kose meg sammen med samboeren og muligens min familie som kommer ut med båt om det passer. Det ser vi frem til! 
Legger ut noen bilder fra turen vår det i sommer, vi var ikke så heldig med været så vi satser på godvær i helgen. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar